10 maj, 2010

Vabilo

Lepo je v rokah imeti in prebirati knjigo verzov o tako ljubih, tako samo svojih planinah; verzov, napisanih iskreno, iskrivo in pesniško. Neža Maurer

To je poezija, nam vsem razumljiva, nam vsem podeljena. Lepota, ki prerašča minljivost današnjega dne. Stanko Klinar

Res, pesem vedno znova lovi občutja, ki jih tako težko ubesedimo. A Mojci Luštrek to uspeva. Pričara nam vonje, barve, zvoke, tudi žalost, strah in napetost … Marjan Bradeško

V Mojčinem »pesniškem nahrbtniku« se je nabralo toliko lepega, duhovno bogatega, globoko občutenega in doživetega, da zbirke nisem mogel odložiti, dokler je nisem prebral do konca. Jože Pavlič

Vabilo

Pojutrišnjem se bom po dolgem času vrnila v Kamnik. Ne na obletnico mature ali na kako drugo srečanje s starimi znanci in prijatelji iz štirih lepih let, ki sem jih preživela v tem mestu kot gimnazijka, odbojkarica, sotrudnica šolskega časopisa in pesniških recitalov ..., ampak na predstavitev svoje knjige Gora je moja muza. To je zbirka pesmi o doživljanju gorskega sveta in o spoznavanju sebe v njem, o ljubezni, ki je zagorela pozno, pa ne prepozno, da ne bi mogla plameneti z vsem žarom.

Predstavitev bo vodila Marinka Mošnik. Veselim se, da bo dogodek v kamniški knjižnici, v kateri sem si nekoč rada izposojala knjige, in prav tako, da bo moje pesmi bral Tone Ftičar, ki se ga tudi spominjam z odrov, na katerih s(m)o brali svojo in tujo poezijo.

Prijazno vabljeni v Matično knjižnico Kamnik 12. maja ob 19.00!

Ni komentarjev: