26 marec, 2007

Kucelj po Srednječavenski poti

Če vam je Srednječavenska (Bošnarska) pot tako pri srcu kot meni, boste zagotovo veseli še enega "izgovora" da se odpravite tja, tokrat na vrh Kuclja.

S parkirišča pod Predmejo se odpravite po Srednječavenski poti proti zahodu. Po stičišču s potjo iz Lokavca postane Bošnarska steza precej manj uhojena (tu in tam jo je težko opaziti), odcep z nje po pobočju navzgor pa boste hitro našli, saj so skoraj vsi markirani. Desno (navzgor) lahko zavijete na pot iz Kamnja (ta vas pripelje na Malo goro), nadaljujete sprehod do lovske koče (tudi od tam pelje pot na Malo goro) ali pa se odpravite čez melišče pod Kucljem vse do poti iz Vrtovina.

Pot iz Vrtovina vas bo pripeljala naravnost na vrh, če boste končali na Mali gori, pa se naprej odpravite takole (markacije in kažipoti niso najboljši): sledite kažipotu proti Vrtovinu, na prvem razcepu kolovozov pa zavijete desno navzgor (stezica do tega kolovoza se začne tudi tik za kočo na Mali gori). Po ostrem levem ovinku na razcepu zapustite markiran kolovoz (ta gre proti Čavnu) in sledite levemu, ki vas v nekaj minutah pripelje do markirane poti od Doma na Čavnu proti Kuclju, po kateri se povzpnete na vrh.

Do izhodišča se lahko vrnete mimo Doma na Čavnu, meni pa je dosti bolj všeč vrnitev čez Malo goro, kjer sledite kažipotom na Pot po robu; ta vas prav po razglednem robu planote (nemarkirano, delno slabše vidno) popelje vse do markirane poti, ki se od Doma na Čavnu spušča proti Lokavcu; po tej se spustite do Srednječavenske poti.