19 februar, 2008

Nad dolino Dragonje

Konec decembra je bil na spletišču gore-ljudje.net objavljen opis krožne poti med Krkavčami in Pučami, kot nalašč za izlet v mrzlih suhih februarskih dneh (po dežju so flišna tla nemarno blatna). V začetku sem zlahka sledil opisu: mimo torklje, levo na kolovoz (za hišo, ne na tistega pred njo), na desnem ovinku naravnost po poti, nato levo navzgor po kolovozu. Tam pa se je zapletlo, saj se opis nikakor ni hotel ujemati s tem, kar sem videl. Odpravil sem se po desnem kolovozu (položno po pobočju) in nato zavil desno na prvem odcepu. Napaka ... po uri grmičenja in iskanja ostankov starih stezic sem se znašel v dolini Dragonje. Namesto tega bi moral počakati do drugega odcepa (ta del poti je dosti bolje opisan v enem od prejšnjih prispevkov Jožeta Praprotnika).

Tudi nazaj grede ni šlo povsem po opisu. Vedno bolj zapuščen kolovoz (na koncu steza), po kateri se vrnete v Krkavče, je najbolj desna izbira, širši kolovozi, ki se končajo med nasadi oljk, pa se odcepijo v levo. Razen te malenkosti pa bi me opis zanesljivo pripeljal do izhodišča ... če se ne bi odločil za drugo porcijo grmičenja. Tam, kjer vas kažipot (stiliziran vodnjak) pošlje v desno, poiščite staro zaraščeno stezo, ki precej naravnost (le na začetku malce navzdol) vodi pod kamnitim zidom. Ko boste čisto dokončno obupali, boste morda (tako kot jaz) za grmovjem med odluščenimi kamni v zidu desno od sebe opazili stopinje, ki vas popeljejo na višje ležečo teraso, s te pa je do ceste le še minuta ali dve (sicer pa lahko pretikanje med grmovjem kadarkoli prekinete in se odpravite v desno, do asfaltne ceste je ves čas le nekaj deset metrov).

Več fotografij

Ni komentarjev: