30 januar, 2010

Moje pesmi pri sevniških planincih

Sevniški planinci se srečujejo vsak torek. »Navadna« torkova srečanja so tako imenovane planinske urice, enkrat na leto pa srečanje ni čisto navadno in tistemu rečejo planinski večer. Tedaj se zberejo v prostorni Kulturni dvorani ob zanimivem in bogatem programu. Taka prireditev je bila ta torek (predstavila jo je tudi novomeška TV Vaš kanal - prispevek o sevniških planincih se začne na 15. minuti Posavskega obzornika 11. februarja*); tokrat so medse povabili tudi mene in moje pesmi. Med prizadevnimi in prijaznimi ljudmi sem se dobro počutila, prav tako dobro pa so se počutile moje pesmi v družbi lepih fotografij Vinka Šeška in prijetne glasbe, ki jih je tiho spremljala.

Hvala za povabilo in prijazni sprejem!
* Dopolnjeno 13. 2. 2010.

Ni komentarjev: