20 april, 2009

Danes je izšla moja pesniška zbirka

Tri dni pred dnevom knjige je izšla moja pesniška zbirka Gora je moja muza: 103 strani sonetov, gazel in drugih pesmi o gorskem svetu, o njegovih lepotah, o sreči, ki jo poraja, in nesrečah v njem, o mislih in čustvih, ki se mi budijo v hribih in zaradi njih. Pesmim delajo družbo barvne fotografije. Pesnica Neža Maurer in planinski pisec Stanko Klinar, oba velika ljubitelja gora, sta napisala prijazne uvodne besede. Zadnja leta sem objavljala v Planinskem vestniku, zato me njegovi bralci že nekoliko poznate. Tam sem ob neki priložnosti že sodelovala z Igorjem Resnikom, zdaj pa je lepo oblikoval mojo knjigo.

Za pokušino naj bo magistrale sonetnega venca; njegov akrostih je dal zbirki naslov.

Goré, od nékdaj božje domovanje,
od nékdaj gnezdo za predrzne sanje,
razvnemajo skrivnostne domišljijo,
a ne le žêlje, tudi strah budijo.

Jeziku stene, grape, raza, planje
enako ni jecljanje, šepetanje
molitev, pesmi, zgodb, ki vró iz mene
o tej lepoti, ki me v gôro žene.

Jesen jo v barve pisane odene,
avrikelj v toplih dneh ji zaljša stene,
mečavo belo ljubijo koraki.

Ubrano poje, ko jo boža zarja,
zlovešče včasih na tamtam udarja
akorde temne za svoj ples z oblaki.

Če boste v tem tednu knjige iskali darilo za svoje planinske, gorniške prijatelje in tovariše, pomislite, ali jim je blizu poezija. Knjižico lahko za 15,50 EUR (+ 1 EUR za stroške pošiljanja) naročite na e-naslov gora-muza@siol.com ali po telefonu 040/30-30-54.

1 komentar:

Alenka pravi ...

Čestitke, iskrene čestitke, draga Mojca, za krasno zbirko, tako po pesniški kot oblikovni strani! Res si mojstrica. Kar tako dalje...

Eden redkih dokazov, da klasični verz še ni izumrl. Ne pa - kot je sedaj v modi, kar neko nametavanje besed skoraj brez reda, ki jih človek tudi vsebinsko težko dojame. Tukaj je vse jasno: oblika in vsebina. V naravi lahko marsikdo poišče navdih, hrano za dušo...!

Bogat besedni zaklad, ki nam ga izdajaš v pesmih, mi je položil na jezik marsikateri pristni občutek, ki navdaja v hribih tudi mene, pa ga sama ne bi znala ubesediti.

Prepričana sem, da bo zbirka marsikomu zelo všeč!

LP, Alenka